My, społeczeństwo - Naszym zdaniem

Legalizować czy nie legalizować?

2010-01-14 12:49:32

 W większości krajów Europy marihuana jest zabroniona. Tymczasem wiele osób domaga się legalizacji tego narkotyku. O to kto ma rację portal TwojaEuropa.pl pyta Jerzego Fiałkiewicza, dyrektora Biura Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Zapobiegania Narkomanii.

Piotr Anuszczyk, TwojaEuropa.pl: Czy bardziej liberalne przepisy dot. narkotyków w Czechach mogą być zagrożeniem dla profilaktyki narkotykowej w Polsce? Młodzi ludzie na forach internetowych już teraz domagają się pełnej legalizacji marihuany w Polsce, czy to właściwy kierunek?
Jerzy Fiałkiewicz: Problemem narkotyków zajmuję się już 40 lat i rzeczywiście ostatnio młodzi ludzie coraz częściej głośno mówią o chęci zalegalizowania marihuany. Tymczasem jest ona bardzo niebezpieczna. Ci co mówią, że marihuana jest nieszkodliwa albo sami ją palą albo mają udział w gigantycznych zyskach z jej produkcji. Stwierdzenia, że można ją palić przez całe życie bez żadnych negatywnych konsekwencji są absolutnie nieprawdziwe. Wystarczy logicznie pomyśleć. U 14 latka psychika dopiero się kształtuje, co się stanie jeśli w takim okresie zażyje on marihuane? Po pewnym czasie spada zapał do nauki, obniża się iloraz inteligencji, z czasem postępuje uczucie wypalenia i zanika chęć do jakiejkolwiek aktywności. Także legalizacja marihuany stanowiłaby potworne zagrożenie.

Czesi będą żałować swojej decyzji?
Jestem przekonany, że przy takich regulacjach jak mają teraz, to za 20 lat będą sobie rwali włosy z głowy. Ogromna część młodych ludzi może mieć w przyszłości zaburzone postrzeganie świata.

Nie ma w tym przesady? Wiele osób twierdzi, że w młodości paliło różne świństwa i wyrosło na porządnych ludzi. Nawet polski premier Donald Tusk przyznał, że kiedyś zapalił marihuanę.
Owszem, tylko dzisiejsza marihuana bardzo różni się od tej, którą palono kilkanaście lat temu. Dziś jest ona genetycznie wzmacniania. Kiedyś zawierała w sobie ok. 5-10 proc. tetrahydrokannabinolu (THC - red.), a dziś jest to już 40 proc.! Środek ten odkłada się m.in. w korze mózgowej, skąd nie można go już potem usunąć. Poza tym kiedyś po marihuanę sięgało się sporadycznie. Dziś młodzi ludzie zażywają ją kilka razy w tygodniu. Badaliśmy ostatnio w laboratorium warszawskiego szpitala przy ul. Nowowiejskiej przypadek pewnego nastolatka. Okazało się, że w jego organizmie zawartość tetrahydrokannabinolu tysiąckrotnie przekracza normę.

Czy najlepszą metodą ograniczenia w danym kraju zjawiska narkomanii jest więc całkowity zakaz handlu i posiadania narkotyków czy też może właściwsze jest zezwolenie obywatelom na posiadanie niewielkich ilości narkotyków na tzw. własny użytek?
Jestem za całkowitym zakazem posiadania i handlu narkotykami. Natomiast niepokoi mnie postępowanie wymiaru sprawiedliwości wobec młodych ludzi, których zatrzymano z powodu posiadania środków odurzających. Zamiast do zakładów karnych, powinni oni trafiać na specjalistyczną terapię. To znacznie zwiększyłoby ich szansę na normalne życie. Tym bardziej, że w Polsce nie brak organizacji świadczących profesjonalną pomoc jak choćby PTZN.

Źródło: TwojaEuropa.pl

Słowa kluczowe: legalizacja narkotyków czechy Jerzy Fiałkiewicz
Komentarze
Redakcja dlaStudenta.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treści zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwie lub naruszające zasady współżycia społecznego.
  • XYZ [0]
    XYZ
    2016-08-29 16:36:27
    Jak czytam wasze posty za legalizacja to śmieje się tak jak bym oglądał jakaś dobra komedie! Nigdy nie paliłem i nie mam zamiaru. Nie potraficie żyć na trzeźwo? Życie jest piękne nie potrzeba się odurzać!
  • PROSE O ZWOLNIENIE TEGO PANA Z PELNIENIA W/W FUNKCJI [0]
    Isildur
    2012-08-28 20:09:26
    Ales Pan napierdolil baboli w tak krrotkim wywiadzie Panie Fijalkiewicz. Ktos powinien pana zwolnic, bo to tak jak by mechanikiem byl ktos kto nie potrafi napompowac kola :/ BZDURA NR 1 - "odklada sie na cale zycie" ?? - idz pan do jakiegos lab i zapytaj, bo to nie wrozenie z kart tylko science. odpowiedz prosta - ulega metabolizmowi. BZDURA NR 2 - 40 % ?!?!?! holly shht gdzie ?? u nas w polsze ? to tak jak totka trafic :) . A powaznie na "rynku" dostepne sa konopie o stezeniu THC 5 - 15 % , ale pseudo efekt palenia trawki uzyskiwany jest .... nasaczaniem w chemikaliach typu srodki czyszczace, siarczany,tluczone szklo (szczesliwcy trafiaja na cukier)i lista sie nie konczy . Wlasciwie wypada wkleic linka do img z Mendelejewem , krocej by bylo....trujecie ludzi poprzez zaniechanie dzialan w kierunku zmiany statusu na UZYWKA !! FAST LOOK - Czlowiek niedosc ze pojecia nie ma o tym o czym mowi, na koniec wywiadziku goraco promuje swoja firme walac jawna reklame :). Bezczelny ku*as imho. NIECH GO KTOS ZWOLNI DO JASNEJ CHOLERY !!! Przeciez widac ze staruszek powiela pierdoly ktore wbil tam sobie kiedys do pustej glowy, pierdoly z kapelusza wziete.:) Czepil sie tego THC i tak klepie od 40 lat THC THC THC - wynikow badan raczej nie widzial zadnych od kilkunastu lat minimum, albo czyta grzbiety czyichs prac , albo nie wie ze takie badania sa robione, opisywane - wystarczy przeczytac. Niegdzie nie wspomnial pan w swojej poolwiecznej krucjacie z trawa o zadnej substancji aktywnej oproocz THC - wiec otwieram ci oczy doktorku trzema literami CBD - i runal twoj swiat. Ech - ignorancja, glupota , pierdolone Taplary pogladowe.
  • Re: STOP NARKOTYKOM [0]
    Odpowiedź na: STOP NARKOTYKOM
    Gienią
    2012-01-20 09:18:31
    Dobrze mu napisałem nietolerancyjnemu matołowi
  • Trzeba zalegalizować [0]
    Gienią
    2012-01-20 09:16:44
    Bo pompujemy kasę mafii a oni handlują za to ludźmi i robią przekręty na gigantyczną skalę. Ludzie ogarnijcie się w końcu zakazy do niczego nie prowadzą.
  • Kolejny wielki uczony wysmażył piekny artykuł [0]
    Gienią
    2012-01-20 09:11:21
    A pisze takie bzdury.... ten kraj czeka kryzys.. ..
  • Re: STOP NARKOTYKOM [0]
    Odpowiedź na: STOP NARKOTYKOM
    smieszny jestes
    2011-12-09 14:20:19
    nie ćpać tylko palić! i nie dzieci tylko dorosli jak juz cos
  • STOP NARKOTYKOM [2]
    maksymilian
    2011-10-25 20:18:47
    jebać te narkotyki, a dzieciaki do szkoły a nie ćpanie na ulicy!!!
  • BZDURA [0]
    Karol
    2011-10-01 01:12:59
    "Środek ten odkłada się m.in. w korze mózgowej, skąd nie można go już potem usunąć." Ale idiotyzm, thc ulega metabolizmowi, dosyc wolnemu ale po 28 dniach nie ma sadu w organizmie.
  • BZDURA TYGODNIA!!! [0]
    SKORPIONN28
    2011-09-01 21:56:52
    No wiecie co :Jerzy Fiałkiewicz: powiedział że marichuana "Tymczasem jest ona bardzo niebezpieczna" to bardzo bym pana prosił aby sobie pan poczytał na co MARICHUANA MEDYCZNA czy MARICHUANA pomaga i ma łagodzący wpływ na choroby jakieś 77 chorób jak np.stwardnienie rozsiane. Po co ta prochibicja, to już się kończą te czasy bo ludzie was zniszczą!!!
  • A jaka jest norma THC ?! [0]
    Palacz
    2011-08-28 20:15:41
    No właśnie jaka jest zawartość THC we krwi przeciętnego obywatela - według prawa powinno być 0 - więc jak można mówić, że jej 1000krotnie przekroczyła normę ?! Jak wierzyć człowiekowi który nie rozumie, że nie dzieli się przez 0 ??!
  • zmienmy ten kraj zacofany [0]
    Bobek
    2011-04-14 14:04:07
    Sra... na tych co nie są za legalizacja konopi !!!!!!!!!! Wszystkie urzędasy to alkoholicy . Jak marihuana jest zakazana to czego alkohol nie jest ,no dlaczego ?!!!!!!!!! Powinniśmy strajkować za legalizacją !!!!!!!!! Polska kraj zacofany, nie widzą tego że miała by wielkie dochody pieniędzy , ale poco lepiej podnieść ceny paliwa , cukru itp. Poco mają wzbogacać się jacyś dilerzy marihuaną za kwaszoną .
  • legalizować [0]
    Al
    2011-04-11 16:23:40
    z tą legalizacją to jest tak ze najpierw żeby to zalegalizować to trzeba zmienić status marihuany na używkę a nie narkotyk co bardzo źle się kojarzy tym bardziej ze do narkotyków można zaliczyć alkohol i papierosy które uzależniają fizyczni...e a młodzież która próbuje jak ze to szkodliwej i strasznej marihuany bo takimi informacjami... ich nauczono a jak zapalą to stwierdzają ze nic strasznego to zaczynają nabierać podejrzeń ze chyba z heroiną amfetaminą kokainą będzie podobnie a legalizacja i legalna sprzedaż tylko marihuany zlikwiduje uliczny handel przez co młodzież będzie miała do niej trudniejszy dostęp a co za tym idzie do narkotyków bo często jest tak ze dilerzy dysponują szerokim asortymentem na każda okazje i to właśnie powoduje ze młodzież sięga po narkotyki legalizacja to zmieni prawo jest po to by można było je zastosować a nie po to by trzeba było tylko nasza pseudo policja poszła parę kroków na przód i łapią za co się tylko da by jak najbardziej zwiększyć swą niby skuteczność tylko ich działania są bardziej szkodliwe społecznie niż wyrządzają ścigane przez nich osoby palące tylko trawę legalizacja jak najbardziej za!!!
  • ... [0]
    Menaa
    2011-02-28 14:35:00
    marihuana uspokaja i daje chill out a po alkoholu człowiek staje się agresywny. ! wiec co jest lepsze.? odpowiedzcie sobie sami. ".Konopia zawiera składniki, które zmniejszają ból oraz działają przeciwzapalnie,a badania potwierdzają, że konopia jest bardziej skuteczna niż aspiryna. W medycynie i religii była używana od tysiącleci, aż nagle została zakazana i uznana za narkotyk przez wszechwiedzących niewolników Babilonu"
  • A ty nie! [0]
    lapcyk
    2011-02-15 23:47:42
    Pisza tak bo nie zarabia;i by tyle na alkocholu i papierosach bo kto pali ziele ma mniejsze sklonnosci do innych nawykow i NATURALNEGO krzaka sam sobie wychoduje albo niech zalegalizuja i skminia dobrego naturala ! ZAKUTE ŁBY a szkodzi nam sqn z piachem a nie THC
  • MA [0]
    GODZIL
    2011-01-09 13:20:53
    CO ONI NIE WYMYŚLĄ ŻEBY NIE ZLEGALIZOWAC. W HOLANDI SIĘ NIKT TYM NIE PRZEJMUJE. W POLSCE TYLKO UTRUDNIAJĄ LUDZIĄ ŻYCIE!!!
  • Ehh [0]
    TakiSobieCzlowieczek
    2010-12-14 18:21:39
    Pan Fiałkiewicz przez 40 lat zajmuje sie narkomania a nic nie wie o marichuanie ( 40%??????? skad ta liczba). Zawartosc thc faktycznie troche wzrosla ale wacha sie pomiedzy 15-25% , w innym zdaniu nawiazuje do szkodliwosci u mlodych ludzi , czy inne uzywki nie szkodza w rozwoju 14latka? Tyle przeprowadzonych badan , tyle jednostronnych wynikow a nasi "specjalisci" od narkomani wciaz to samo
  • Prawdy troche jest, ale troche [0]
    Good Weed
    2010-12-10 10:23:49
    To wzmacniane gówno o którym pisze u góry to skun. Gdyby była legalizacja tak jak w Holandii to sami byśmy sadzili dobrą i NIE CHEMICZNA marijuane.
  • nie no [0]
    ja
    2010-12-02 17:34:43
    takich ludzi jest 1 na kilkaset lub wiecej któym marihuana szkodzi nie no bo przecierz alkohol lepszy okolo 100 tysiecy ludzi na rok umiera a z marihuany 0 a to że dealerzy chcą wzmocnić działanie marihuany po to żeby więcej zarabiać to już jego sprawa kto chce ten bierze kto nie to nie.A ten pier*olony profesorek wie że jest ona nieszkodliwa tylko robi te wywiady i wszystko dla pienięzy.POZDRO LEGALIZACJA NA 100%
  • kretyn ... [0]
    KRETYN
    2010-11-22 23:17:52
    kretyn ...kretyn ...kretyn ...kretyn ...kretyn ...kretyn ... Nie wiem co on palił ale gdybym ja miał spotkac na drodze staf o wartosci 40 % thc to bym sie nie zawachał o bucha ... ludzie trzeba troche poczytac . praktykowac ,poprostu kurwa wiedziec ze nikt jeszcze nie stworzył rośki o mocy 40 % thc . rózni sie wiadomo od tego co bylo kiedys a teraz bo genetyka potrafi wiele o czym nawet ludzkie pojecie nigdy nie znało . dobra nie ma co pierdolic.... kretyn
  • a 14 latek po wodce to ok?? [0]
    maria
    2010-11-22 20:34:56
    A czy pan dyrektor wie jakie sa skutki na psychikę i organizm 14 latka gdy wypije 0,5 litra wodki??przeciez to grozi smiercia!!! Ludzie czy wy tego nie widzicie!Komus trasznie zalezy na tym zeby dalej marihuana byla nielegalna.
  • żal [0]
    telemaniak
    2010-11-13 20:33:53
    ludzie i tak to jarają nawet 13-latki więc nawet jak nie zlegalizują to nic nie wskórają.
  • MARIHUANA [0]
    OREŁ
    2010-10-29 08:40:19
    jeżeli rząd chce rozwiązać problem z dopalaczami niech wprowadzi legalizacje to jest pewne usuniecie z obiegu dopalaczy
  • Re: Dopalacze a marihuana [0]
    Odpowiedź na: Dopalacze a marihuana
    Elviss xD
    2010-10-14 12:49:56
    Tu za granica tez zadajemy sobie te pytanie :P tutaj wsumie nie ma legalizacji ale wladze przymakaja oko na to jesli ktos ma na uzytek wlasny a w polsce robia z tego taki narkotyk ktory mialby dzialac i szkodzic tak samo jak dopalecze oni sami nie wiedza co to jest ale nie dopuszcza tego do obiegu bo nie wiadomo co moze sie dziac ich zdaniem z ludzmi nie wiem moze mysla ze po tym wszscy beda skakac z mostow i z okien :P jak dla mnie to jest nie pojete co oni wogole robia :P
  • Dopalacze a marihuana [1]
    thc
    2010-10-05 16:24:40
    W naszym kraju było legalne coś po czym ludzie sie zatruwali, uzalelzniali od tego a nawet kilka osób straciło życie. Dlaczego to mogłobyć legalne a marihuana nie może? Po marihuanie jeszcze nikt nie umarł.
  • dozwolone od lat 18... [0]
    CypeL
    2010-09-29 17:14:50
    Zakazać dopalacze!!! Legalizacja !! TAk! Jedyne prawdziwe źródło informacji o marihuanie: raport WHO na temat marihuany - światowej organizacji zdrowia!!
  • Legalize [0]
    Karol
    2010-09-22 09:27:07
    popierwsze legalizacja to nie dawanie nastolatkom do ręki palenia, ale sprzedaż od 18 roku życia, a to już czyni Marijuane na równi z alkoholem... przy czym oczywiscie alkohol jest gorszy. A jak wiadomo drodzy decydenci i uczeni po alkohol wcale młodzież nie sięga, to wcale nie jest choroba tego kraju i wcale nie jest to problemem... prosze dalej upijać nasz kraj i omamiać go dopalaczami...
  • LEGALZOWAC [0]
    JAJ A
    2010-08-29 13:26:06
    Dokładnie zgadzam się ten typek co odpowiadał na te pytani to kąpletny burak z wioski który nigdy se nie przypalił Marysi. Ja paliłem i Marysia jest lepsza jak jakikolwiek alkohol czy papieros. Powinna byc legalizacja co-najmiej w małych i ilściach . czemu polacy musza wijerzdzac specjalnie do Holandii czy do Czech zęby spokojnie zapalic se blanta
  • Jestem za! [0]
    Klasyk
    2010-08-27 00:41:07
    Nie będę wnikał w szczegóły plusów i minusów narkotyków: powiem tylko że karanie więzieniem za posiadanie, i spożywanie czegokolwiek NA WŁASNY UŻYTEK jest niedopuszczalne.
  • buaha [0]
    dobrystyle
    2010-08-26 21:08:19
    Badaliśmy ostatnio w laboratorium warszawskiego szpitala przy ul. Nowowiejskiej przypadek pewnego nastolatka. Okazało się, że w jego organizmie zawartość tetrahydrokannabinolu tysiąckrotnie przekracza normę. jaką normę??? kto to ustalał ??? przecież nie da się umżeć od marihuany... trzeba wypalic ok 2,5 kg w ciągu 24h, co jest praktycznie niewykonalne :) Poza tym, ktoś kto zajmuje się od 40lat zwalczaniem narkotyków, nie moze sie wypowiedziec dobrze o jednym z nich bo przeciez to by podwazylo sens jego 4o letniej pracy ;) To jest poprostu ślepy niewolnik Babilonu, karmiony złudzeniem, że wykonuje dobrze swoją pracę ;D
  • lol [0]
    Lameczek
    2010-08-21 12:27:28
    40% , chłopa pojebało , jak by tyle było to ćwiartką by się urrzneło czterech chłopa , fakt naduzywanie tak jak jaranie codziennie robi dziury w muzgu przekonalem sie na sobie , ale jak ktos nie jest glupi i pali sobie raz w tygodniu to jego sprawa . Ponadto bardziej koleś sobie zjebie wontrobę i nerki wódą niż muzg marycha , przecież jeszcze nigd nie umarł z przepalenia i to jest niewykonalne. LEGALIZACJA!!!
  • Legalizacja! [0]
    solek
    2010-08-18 23:45:59
    Legalizacja i Huj! kto nie pali to niech nie pali, ale niech pomyśli o tych ludziach którzy to lubią!
  • wtf ? [0]
    Om3n
    2010-08-17 21:55:29
    40 % ? buahaha co za idiota jebany xd Nie maja wgl pojęcia o Marysi a piszą jakieś pierdoły . no rozjebał mnie ten artykuł xD Legalizacja . !
  • co za brednie [0]
    wujaszekZjamajki
    2010-08-11 10:27:41
    co za kretyn ukladal ten artukul masakra!!!
  • Legal [0]
    Stins
    2010-07-22 14:07:19
    Idiota to napiszał!!!Same bzdury! Nikt nie bedzie mi zabranial palic,moje pluca,moj mózg,moja decyzja.Zajmijcie sie soba.Legalizacja!
  • nie rozumiem... [0]
    zwykły człowiek
    2010-07-13 20:31:43
    moim zdaniem Marihuana to część natury. czemu więc coś co jest zwykłą roślinką nie może być legalne.? jeśli chodzi o działanie... każdy ma swój rozum. Jeśli ktoś nie chce, to nie będzie palił. legalizacja wcale nie oznacza tego, że wszyscy ludzie wraz z niepełnoletnimi będą palić całymi dniami... w tej kwestii można działać w ten sposób, jaki został przyjęty w Holandii. alkohol od 16 roku życia, trawka od 18. mimo tego iż ziele jest nielegalne i tak jest dostępne dla tych którzy chcą. Jeśli chodzi o moje zdanie, jestem za delegalizacją mocnych trunków alkoholowych i papierosów. Legalizacja zmniejszy poziom bezrobotnych w Polsce i zwiększy zysk państwa przez nałożoną akcyzę... nie rozumiem więc nad czym tu się jeszcze zastanawiać. :/ Bless :)
  • CWEL [0]
    PACZEK
    2010-07-11 12:55:35
    HE HE NORMALNIE ZAJEBISTY TEKST HE LEGALIZACJA 3X TAK CO TEN CWEL PIERDOLI 40% NO NIECH GO CHUJ HE CHCE TAKA ROŚLINKĘ O TAKIEJ MOCY :D:D:D
  • proponuje posluchac kolesia [0]
    wolny
    2010-07-04 11:24:28
    http://patrz.pl/mp3/oj-bodek-bodek
  • legalizacja teraz legalizacja tu! [0]
    aaaaa
    2010-06-27 23:49:08
    A wiecie co ja tylko nie lubie jak wypowiada sie ktoś kto nie ma zielonego pojecia co to jest marihuana a to pojęcie zna tylko ze słownika! Ahh ta Polska tu każdy jest najmądrzejszy!
  • Nie powiem co wam w co.... [0]
    żal
    2010-06-16 22:22:27
    Pierdolenie o szopenie, nic się nie znacie! Wyolbrzymiacie bagatelnie nic nie znaczące sprawy! Po woli zaczyna wam brakować argunemtów! Jeszcze kilka lat, przyjdą młodsi i mądrzejsi i zalegalizują! Dziady... muszę aż do Czech jeździć żeby zapalić czyściocha... ale warto.
  • xxxxx [0]
    Xxx
    2010-06-16 16:22:46
    Za to alkohol i papierosy nie szkodzą. Chyba tak bo w końcu są legalne:) Mam 20 lat, pracuje i mam własne mieszkanie. Jakim prawem ktoś będzie mi mówił co mi szkodzi a co nie. To jest moje życie i moja decyzja. jeśli rząd chce tak bardzo "dbać" o mnie to niech mi opłaci rachunki i da mi jeść ,a nie zabrania rozrywek za moje zarobione pieniądze z których i tak odp******la podatek :)
  • karygodne [0]
    damian
    2010-06-03 22:25:19
    karygodne podejscie bez pojęcia kwesti z wpojonymi zasadami hipokryzji i nieładu społecznego jakim nas aktualnie świat obdarowuje , ludzie przeciwko ludziom
  • a ja tam jestem za:):) [0]
    gaca
    2010-05-30 09:15:30
    skoro mery jest zakazana to moze tez zakaza sprzedazy wodki bo to po wodce odpierdala i tylko kazdy sie do bicia sadzi!!
  • Ciekawe . . . [0]
    FTW.
    2010-05-29 19:40:27
    Polecam film The Union, wszystkim niedoinformowanym .
  • What! [0]
    Smok
    2010-05-24 17:43:29
    Co za bzdury jakie terapie gosciu robi wariatow z normalnych ludzi wyobrazcie sobie swiat gdzie wszystko jest SZTYWNE! to ma byc NORMALNE zycie? garniak wszystko na kant i jakies chore Zasady.. a gdzie by sie podziala radosc z zycia ; 0 jak pieprzone roboty!
  • LEgalizeit [0]
    Orel
    2010-04-21 13:35:25
    Ten cały koleś który opisał sytuacje w polsce jest totalnym idiotą.... Ostatnie zdanie mnie rozbroiło totalnie paliłem może 4 razy w życiu ale musze się aż udzielić... poprostu żal.... Zamiast do zakładów karnych, powinni oni trafiać na specjalistyczną terapię. To znacznie zwiększyłoby ich szansę na normalne życie. no kurwa facet... posiadacze jednego grama albo palący sobie ludzie raz za kiedyś czy to odrazu są ćpuny ??? jak możesz kurwa mówić że mają trafiać na terapię.. do chuja ktoś raz za kiedy sobie zapali przykładowo ja teraz sobie zapale i co wyślecie mnie na terapie... ?? wy sie kurwa sami leczcie.. Nie mielibyście na tym kasy i was dla tego ta sprawa męczy.... WIĘCEJ JEBIECIE NA TYCH JEBANYCH FAJKACH I ALKOHOLU a potem kurwa rozboje samobójstwa napady czy to jest kurwa normalne ?? NIE PALIŁEŚ NIE GADAJ skurwysynu.... POZDRO dla palaczy... mam nadzieje że teraz ktoś normalny po Kaczusce wejdzie na czele Państwa i zrobi z wami kurwa porządek... THX
  • legalize [0]
    ziom
    2010-04-20 22:38:25
    www.palzeszkla.pl zajebiste lufy!
  • xD [0]
    OLa
    2010-04-20 14:06:41
    ooo legalizować i tyle !!! Ni chuja !! A jeśli ktoś nie palił to niech się nie wypowiada na temat marysi xD
  • !! Legalizacja !! [0]
    Lipton xD
    2010-04-08 16:46:58
    ... Zalegalizowac!! Przychylam sie niech jeszcze kurwa zabronią kawy, papierosów i alkocholu ! Ja jebie ! Za niedługo do paki nas wsadzą za picie herbaty... bo herbata to przecież też używka ;/ ps. artykuł do dupy ! ;D Kolo nie ma zielonego pojęcia o trawce i o tym jak działa ;]
  • oczywiscie ze tak [0]
    muchozol
    2010-04-05 00:50:38
    40 lat to ten głupi chuj powinien wiedziec ze to papierosy i alkohol sa brama do marihuany alkoholik jebany niema juz duzo cpunów co here napierdalaja wiec demonizuja marichuane zeby miec robote pale od 20 lat mam znajomych co pala po40 przeszło lat poznałem człowieka w indiach co pzlił70 lat zreszta tam ludzie pala od tysiecy lat jak widac nie niesie to zadniych szkodliwych skutków ani zdrowotnych ani społecznych i wogule to medyczna marichuana jest juz zalegalizowana w siedmu panstwach europejskich
  • Peace [0]
    mr.M
    2010-03-06 13:06:06
    Huj ci w dupe Nygusie pij sobie swoją wóde i zatruwaj organizm a nie mow że ludzie trawą sobie życie zatruwają..... jak zaczniesz palić sam to wtedy sie wypowiedz.... popatrz sie na rastamanów nie piją i palą i jakoś nie są agresywni tylko głoszą chęć pokoju..... Peace
  • Re: co to wogule jest [0]
    Odpowiedź na: co to wogule jest
    lg
    2010-02-22 19:05:29
    ja polecam slownik ortografii;]
  • ... [0]
    Mj
    2010-02-17 17:44:04
    Panie Jerzy zajmujesz sie narkotykami 40 lat i twierdzisz ze dzisejsza Mj posiada 40 procent thc? Moim zdaniem jestes kolejna osoba ktora nie ma o tym zielonego:] pojecia ,i zblaznia nasz kraj glupimi wypowiedzami.
  • co to wogule jest [1]
    tetrahydrocannabiol
    2010-02-09 18:14:38
    o czym wogule on tutaj pisze takie bajki to moze weciskac mojej mamie bo nie wie wogule co to znaczy trawka on chyba tez nie skad oni biora takie pierdoly, oczywiscie dlugotrwale nadluzywanie marihuany powoduje zaburzenia w muzgu ale niech mi napisze co nie zostawia sladow w psychice(alkohol, nadmiar pracy, nauki) wszystko co sie naduzywa po czasie daje sie we znaki,po drugie czesi beda zalowac bo zostaly zlegalizowane twarde narkotyki(mozna tam posiadac 2g metamfetaminy, 1,5g heroin, 1g kokainy reszta zlegalizowanych uzywkach http://www.narkotyki.pl/aktualnosci/art1229,legalizacja-narkotykow-w-czechach.html ), nastepne niedociagniecie to thc w jednych z najsilniejszych odmianach osiaga 18-20% a nie jak jest napisane 40% czlowieku ty wiesz co to znaczy 40% thc? wedlug mnie marihuana powinna byc zlegalizowana w polsce w jak najkrotszym czasie poniewaz zbliza sie do nas EURO2012 jak by do tego czasu zlegalizowano i postawiono haszbary to przychodzilo by tam wiecej ludzi niz do barow alkoholowych oczywiscie budzet panstwa by na tym sporo zyskal POLECAM DLA PANA DYREKTORA DOKUMENT SUPERCHWAST MOZNA GO ZNALESC NA WWW.YOUTUBE.COM
  • zal [0]
    adrian
    2010-02-08 18:17:12
    moim zdaniem ten artykul to jakas porazka jest sprzeczny z prawda.przez takich ten kraj nie ma przyszlosci.zal mi ludzi ktorzy rzadzom tym krajem.chodzby to ze ich wiedza jest zalosna .konopia mogla by byc sprzedawana jak alkohol czy papierosy ,no ale to jest ten zacofany kraj polska.kiedys to mlode pokolenie bedzie rzadzic zobaczymy kto wygra
  • zal [0]
    adrian
    2010-02-08 18:16:15
    moim zdaniem ten artykul to jakas porazka jest sprzeczny z prawda.przez takich ten kraj nie ma przyszlosci.zal mi ludzi ktorzy rzadzom tym krajem.chodzby to ze ich wiedza jest zalosna .konopia mogla by byc sprzedawana jak alkohol czy papierosy ,no ale to jest ten zacofany kraj polska.kiedys to mlode pokolenie bedzie rzadzic zobaczymy kto wygra
  • Musi być [0]
    Cudak
    2010-02-05 14:49:01
    Kurwa ganja będzie rozwiązywać mase rodzinnych problemów itp. Jestem za
  • xxxx [0]
    xxx
    2010-01-24 21:43:45
    SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ MARIHUANA TO NIE NARKOTYK TY BEZMOZGU KAZDY WIE DLACZEGO NIE CHCESZ LEGALIZACJI LEWIZNY BY CI SIE URWALY ZAKLAMANY SUKINSYNU!!!
  • Re: Cała prawda! [0]
    Odpowiedź na: Cała prawda!
    autor
    2010-01-21 20:20:31
    Swoją drogą Czesi przesadzili z tą wolnością ... Mimo wszystko każdy kraj orze jak może a nasz kraj zabrał się od dupy strony za tą walkę i mało tego, że nie wygra to jeszce się zbłaźni - Jak nasz Pan znawca od trawy :) Niech Pan zapali, nie ogłupi to Pana a może Pan myśli, że trawka powoduje mega halucynacje? po tym jak Pan napisał, że 40% kopa ma trawka dzisiejsza to nawet to mnie nie zdziwi :). Pozdrawiam ludzi którzy wiedzą o co chodzi w tym temacie !!!
  • Re: Cała prawda! [0]
    Odpowiedź na: Cała prawda!
    greg
    2010-01-21 20:14:13
    Zgadzam się w każdej kwestii z wypowiedzi kolegi d;D Jak już coś chcecie zrobić to dekryminalizacja, a nie legalizacja nie mylcie pojęć !
  • Cała prawda! [2]
    Rastamaniek
    2010-01-21 20:03:50
    40 %?!?! Ta... on widział 40% na etykiecie wódki ... Czego gość się odzywa jak kompletnie pojęcia nie ma i to jest właśnie podejście Polskich osób stanowiących tutaj prawo... Nie ważne co powiedzą ... chuj... będą gadać to co myślą! Pewnie lepiej się nawalić i iść kogoś zabić to oczywiste ;o 14 latek też może wódke kupić która ma gorsze skutki i niech mi tu nie pierdoli o psychice bo sam chyba miał przykręcane zabawki do podłogi i to mu zorało psyche... Nie chcę legalizacji jak i wiele osób ... na chuj mi ona ? mam płacić podatek od kupionej trawy ? NIGDY ! Nie będę wspierał dziadów pieprzonych ... ale powiedzcie mi jaki sens jest pierdolenia głupot kiedy się nic nie wie o danym temacie? Chcecie nas wysyłać na odwyk - kurwa po tygodniu nie będziecie mieli miejsca w Waszych zakładach . Chcecie to stawiajcie wybór - Idziesz do pierdla czy na odwyk ? Tak zrobili w Ameryce i tym sposobem tam 90% ludzi to ludzie z problemem trawki którego nie przyznaje nikt siedzący tam ... + media sieją panikę : OOOOO, 90% osób w zakładach jest za trawkę - ććććpuuuunyyyy Jasne kurwa ... wole być ćpunem według tego społeczeństwa niż spędzić czas w pierdlu! Panie jakoś tam Panu, nic z tym nie zrobicie ... marihuana była, jest i będzie palona teraz nawet gimnazjalista w klasie znajdzie przynajmniej 1 osobę która ma dojście i w tym jest problem ! zacznijcie łapać gówniarzy którzy palą dla szpanu bo dziś taka moda, ale odwalcie się od ludzi którzy odpowiadają za własne życie... Szanujmy się wszyscy - ludzie mogą pić chociaż w skutkach to jest dużo gorsze to czemu nie mogę palić? Chcecie sie pozbyć dilerów ? możecie to zrobić częściowo - pozwólcie nam sadzić i palić !!! Nie mam zamiaru wspierać mafii, ale też nie Was... Dlatego czemu mówimy o legalizacji ? Ile znam osób które zwineła policja i dostali wpierdal bo nie chcieli powiedzieć skąd mają ? ile problemów przez worek trawy mieli ?! czy to nie jest chore? kipisz na chacie, sprawy ciągnące się kupę czasu a czasem nawet sankcje 3 miesięczne siedzą ludzie za jebany worek trawy !!!. Pan zapomniał wspomnieć i uświadomić ludzi, że POLSKA jest jedynym krajem który ma tak brutalną walkę o trawe... Jeżeli nasz kraj jest niedorozwinięty a jest no to mamy problem ... skoro policja nie umie zatrzymać gwałciciela tylko gościa który ma trawę no to jest to chore... może czas skupić się na czymś zdecydowanie ważniejszym ...? Może czas już odpuścić, albo wsadzić w tą politykę chorą kogoś kto się zna !!!! Piszemy tu o dzisiejszej marihuanie, ale powiedzmy sobie szczerze - czemu taka jest ? bo to wyścig... Jeden diler da więcej inny mniej, ale mocniej ... taka polityka i Polska na taką politykę się zgadza bo chyba nie chcecie mi wkręcać banie, że złapaliście mega dużo dilerów ? Jak możecie się pozbyć dilerów częściowo ? pozwalając nam chodować i nie karać nas za to! 40% hahaha ... dawno się tak nie uśmiałem
  • Re: 40% thc niemozliwe... [0]
    Odpowiedź na: 40% thc niemozliwe...
    trvp
    2010-01-18 19:57:42
    Szkło:O to ześ mnie przestraszył. Ale tak, gdyby była legalna, jakość i bezpieczeństwo byłyby duzo wyższe(widoczne chociażby w Holandii) . Za to rzeczywiście są od daaawna hodowane odmiany mające więcej thc, ale co w tym złego? pali się ich wtedy mniej niż tych starszych i tyle
  • 40% thc niemozliwe... [1]
    gigi
    2010-01-18 14:21:45
    Jak by Pan Piotr Anuszczyk mial podstawowa wiedze o konopiach to by wiedzial ze 40% tetrahydrocanabinolu w roslinie nie da sie osiagnac!! Mimo to nie zaprzeczam ze do dzisiejszej marihuany sa dodawane specyfiki typu zwiekszyc wage ale nie wzmacniajaca moc thc bo po co palic marihuane jak mozna wypic cos co ma wiecej %thc. Jezeli "trawka" byla by legalna to sprzedawana byla by pod nadzorem panstwa i z wiadomych zrodel. Teraz jest nie legalna i dilerzy stosuja wiele metod zwiekszania wagi "trawki" np. przez dodanie takich specyfikow jak szklo, sol, cukier itp. substancje nie rozpoznawalne golym okiem.
  • historia 14-latka [0]
    gigi
    2010-01-18 14:14:06
    jak by marihuana byla legalna to taki 14-latek co jest podany w przykladzie nie mogl by jej kupic legalnie bo przeciez to srodek odurzajacy jak alkohol czy papierosy... Wiec uwazam ze argument o 14latku jest beznadziejny...
  • kalkulacja [0]
    rolnik
    2010-01-18 08:28:28
    to niby wolny kraj (ha ,ha) i jak ktoś chce to niech się truje,a po legalizacji to chociaż by rolnicy pare złotych zarobili,(ale by żniwa wyglądały :)
  • Ojjj [0]
    krzy
    2010-01-17 18:38:54
    Kiepski redaktorzyna, nie potrafil odbic glupich argumentow mowcy i zadac mu troche mniej wygodnych pytac, artykul przez to "zszedl na psy" ;]
  • A co z wódką i papierosami??!! [0]
    gahaansHSE
    2010-01-17 18:30:20
    Uważam, że alkohol i papierosy są jeszcze gorsze od marihuany i przez te używki zginęło już miliony ludzi. Lepiej mieć raka (po papierosach) czy niższe IQ? Po alkoholu jeszcze gorzej- przemoc, wypadki itd... Nie chcą zalegalizować bo mafia straciłaby zyski (a sądzę, że ich część dawana jest w odpowiednie ręce, żeby taka ustawa nie przeszła). To tak jak kiedyś prohibicja na alkohol... A wywiad... Ktoś już powiedział, to tak jakby księdza czy wierzy w Boga... Przecież nie powie że nie.
  • zażenowany [0]
    aglimen
    2010-01-17 17:09:56
    Ten "wywiad" to prowokacja prawda? Proszę powiedzcie że tak.
  • prohibicja i komplek marihuany [0]
    Grand
    2010-01-17 16:55:15
    Wszystkiego tu można się dowiedzieć: http://video.google.com/videoplay?docid=-8077200685820665259#
  • Panie Fiałkiewicz, po co te bzdury? [0]
    Marcin
    2010-01-17 02:57:08
    Nawet Światowa Organizacja Zdrowia mówi głośno o znikomej szkodliwości marihuany - niższej niż ta w wypadku palenia papierosów czy picia alkoholu. "Bardzo niebezpieczna" i "potworne zagrożenie" to zdecydowanie zbyt mocne słowa. W mojej opinii pierwsze pytanie pozostało bez odpowiedzi. "Za 20 lat będą sobie rwali włosy z głowy." - przesada do granic możliwości. Po dłuższym zastanowieniu jestem nawet gotów stwierdzić, że poza jej granicami. 40% THC? Wierutna bzdura, zawartość THC w marihuanie (tej dzisiejszej) nie przekracza 22%, chyba że mówimy o olejkach i innych dziwnych wariacjach, ale tych z kolei nie da się dostać tak łatwo, jak zwykłej "trawki". Fakt - zawartość THC w marihuanie jest większa niż 20 lat temu, ale bez przesady, różnica nie jest aż tak ogromna. Jeśli więc chodzi o odparcie argumentu z Tuskiem, to tutaj również się pan nie popisał. Co do ostatniego pytania - pomysł bardzo dobry, ale niepotrzebnie poparty kolejną niewyobrażalną przesadą. "To znacznie zwiększyłoby ich szansę na normalne życie." - a więc ludzie skazani za posiadanie trzech gramów marihuany muszą teraz szukać szans na normalne życie? Zupełna bzdura, ich życie jest przecież normalne. To polskie prawo i błędne opinie o marihuanie, panie Fiałkiewicz, odbierają im tę normalność. Wraz z wolnością wyboru zresztą. Ten wywiad to strata czasu. Trzy wymijające odpowiedzi i, jak zawsze w tym temacie, odwracanie kota ogonem. Pozdrawiam wszystkich, którzy wolą myśleć niż mówić.
  • zaburzone postrzeganie świata [0]
    trvp
    2010-01-16 22:28:27
    Nie no, jak ja lubię takich mądrych panów. "Wystarczy logicznie pomyśleć" - i już wszystko jasne:P Co z tego że thc się odkłada w mózgu? Czy to na tyle szkodliwe, żeby marihuana była nielegalna(co zatem z alkoholem i nikotyną)? W jaki sposób szkodliwe? u kogoś kto zapalił wykryto tysiąc razy więcej thc niż u kogoś kto nie pali - brawo, kto by się spodziewał:P Spada chęć do nauki itd...prawda, ale to nie jedyna rzecz od której spada. Proponuję prohibicję i kampanię aseksualizmu. To że marihuana jest dzisiaj mocniejsza, zmienia tylko tyle, że pali się jej proporcjonalnie mniej dla tego samego efektu... Tacy panowie z góry powinni jednak pamiętać, że państwo jest dla ludzi, nie ludzie dla państwa. I że 40 lat praktyki nie zwalnia od myślenia. No to sobie napisałem, musiałem, jednak mnie bulwersują tacy faceci i ich 'zaburzone postrzeganie świata'...Mniej kościoła, więcej refleksji. koniec.
  • ciemnogród się kłania [0]
    easy skankin'
    2010-01-16 22:10:26
    Po pierwsze. Po co pytać o legalizację gościa z organizacji antynarkotykowej. To tak jakby spytać się co ksiądz sądzi o antykoncepcji. Taki wywiad z góry skazany był na brak obiektywizmu ze strony odpowiadającego. Po drugie. Istnieje na tym świecie jeszcze coś takiego jak WHO (Światowa Organizacja Zdrowia). Tak się przypadkiem składa, że w tej organizacji pracuje paru lekarzy. Podejrzewam, że co nieco o używkach oni wiedzą. I otóż ta organizacja pokusiła się o zestawienie 20 najbardziej popularnych uzywek ze względu na ich szkodliwość. 1 miejsce, nic dziwnego, hera. 2 tez bez zaskoczeń - kokaina. 5 (! z 20) - LEGALNY alkohol. 9 - LEGALNY tytex. Zielsko nr. 11, LSD 14, Ecstasy 17. Jeśli ów Pan z cudnej i zapewne bardzo skutecznej organizacji antynarkotykowej pije alkohol, to truje sie bardziej niż palacze zielska. No ale cóz... niech demonizacja każdej innej używki niż tej, którą preferują idioci w garniturach trwa nadal. No bo po co mysleć samodzielnie ...
  • straszne... [0]
    elo
    2010-01-16 21:15:38
    wywiad ten jest okropny... jak mozna tak myslec ? legalizacja nie oznacza spolecznego przyzwolenia na cpanie,a przede wszystkim moralnego. Wowczas bylo by latwiej kontrolowac, co ludzie pala.. moze zaczac sprzedawac lagodniejsze odmiany ? Penalizacja marychy skutkuje tym, ze ok 8 mld zl traci policja (tzn pantwo tzn podatnicy tzn ty czytelniku..) na walke z wiatrakami, dodatkowo jebiac mlodosc co poniektorym pechowca... mam nadzieje, ze jak ktos tego pana bedzie napadal na ulicy a policja sie laskawie nie pojawi, to bedzie mial swiadomosc ze to m. in dlatego, ze maja furtke na nic nie robienie...czytaj powijanie malolatow za sladowe ilosci..i wykazywanie tego w statystykach. i jeszcze jedno...alkohol jest legalny i oczywiscie sa ludzie, ktorzy chodza wiecznie najebani, jezdza najebani, chleja pod sklepami, ale czy znaczna czesc spoleczenstwa jest non stop na banii i wie co sie dzieje dookola ? to tak apropo tej katastrofy ktora ten pan przewiduje w przyszlosci w czechach...
  • Lepiej palić trawke, niż pić chemiczny szit! [0]
    bahrara
    2010-01-16 15:50:10
    Ciemnota w sejmie chciała, by świat bez narkotyków, niestety taki świat nigdy nie istniał i sami się przyczyniają do ich rozprowadzania (alkohol, tytoń, leki).
  • SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ !! [0]
    ala
    2010-01-16 12:42:10
    SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ ! SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ !
  • hahaha [0]
    nobrain
    2010-01-15 20:39:56
    ten artykuł jest co najmniej śmieszny i wypowiedzi tego pana.. - że tacy ludzie żyją w nieświadomości to przekracza ludzkie pojęcie.. szkoda rozwijać komentarz.
  • ?! [0]
    k
    2010-01-15 16:40:05
    ale brednie! poczytajcie trochę a nie zamieszczanie idiotyczne artykuły. Chcecie zakazać marihuany? zakazcie też kawy, papierosów i wódki... te trzy używki są bardziej szkodliwe niż marihuana
  • zdelegalizujmy również alkohol [0]
    marihuana prv pl
    2010-01-15 16:31:03
    jeżeli nawet maryśka jest taka zła, to jak wypije taki 14-latek wóde to będzie miał jeszcze większe spustoszenie w organizmie.. co za brednie..
Zobacz także
Zanieczyszczone powietrze nie mniej groźne niż papierosy[WIDEO]
Zanieczyszczone powietrze nie mniej groźne niż papierosy[WIDEO]

Pyły obecne w powietrzu są drugim po paleniu tytoniu czynnikiem, który powoduje występowanie chorób układu oddechowego.

Kontrowersyjny film straszy Hitlerem [WIDEO]
Kontrowersyjny film straszy Hitlerem [WIDEO]

Kontrowersyjny film sprawił, że temat nienawiści został w końcu nagłośniony.

Prasa o zdrowiu, kuchni i histori podbija polski rynek![WIDEO]
Prasa o zdrowiu, kuchni i histori podbija polski rynek![WIDEO]

Dużym zainteresowaniem czytelników cieszą się gazety o kuchni i gotowaniu.

Polecamy
Ostatnio dodane
Zanieczyszczone powietrze nie mniej groźne niż papierosy[WIDEO]
Zanieczyszczone powietrze nie mniej groźne niż papierosy[WIDEO]

Pyły obecne w powietrzu są drugim po paleniu tytoniu czynnikiem, który powoduje występowanie chorób układu oddechowego.

Kontrowersyjny film straszy Hitlerem [WIDEO]
Kontrowersyjny film straszy Hitlerem [WIDEO]

Kontrowersyjny film sprawił, że temat nienawiści został w końcu nagłośniony.

Popularne
20 miejsc, które musisz zobaczyć, zanim umrzesz
20 miejsc, które musisz zobaczyć, zanim umrzesz

Zobaczcie najpiękniejsze miejsca na świecie, do których pojedziecie, jak już będziecie mieli mnóstwo szmalu!

Brak zdjęcia
Cyganie, jacy są, każdy wie

Każde dziecko wie, że Cyganie nie mają swojego państwa, na tym jednak zazwyczaj nasza wiedza się kończy.

Nie-muzułmańskie kobiety muzułmanów
Nie-muzułmańskie kobiety muzułmanów

Czy związek nie-muzułmanki z muzułmaninem ma prawo bytu? Czy wystarczy, iż obie ze stron włożą w ten związek nie tylko uczucia, dobre chęci, ale obustronny szacunek do siebie nawzajem, jak i do tradycji, religii i swoich rodzin, otwarty umysł, gruntowną wiedzę?